Smakfamiljen - en kaffebutik

Tre månader har gått sedan förra inlägget och det är dags att skriva något. En hel del har hänt sedan sist. Den största förändringen för min del har varit att jag har sagt upp mig och kommer att öppna en egen kaffebutik. Med stora planer, en väldigt liten budget och en del krångel så har öppningen systematiskt skjutits fram en vecka i taget, den senaste månaden. Fortfarande är det mycket jobb kvar (sortiment, grafisk profil, hemsida mm. mm) men jag hoppas ändå att kunna smygöppna redan på måndag 28 november.

Butiken är liten och kommer att vara inriktad på bryggkaffe med bönor från svenska smårosterier. Det kommer även finnas espressotillbehör, rengöringsprodukter, kaffekvarnar, reservdelar, te, choklad och annat skoj. Har du ett förslag på produkter som bör finnas så skicka ett mail till mig på henrik@smakfamiljen.se.

Butiken ligger på Norra Agnegatan 36 på Kungsholmen i Stockholm.
Hemsida och webshop: www.smakfamiljen.se

Välkomna förbi!

/ Henrik, 0738-454455

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.
Använder Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.