Kicks

Samtidigt som Dan kickar igång sitt nya år med usa-kaffe så kickar jag runt mitt porslinsfilter på spisen.

Men efter en del städning, både på och bakom spisen, så blev det en kopp Yirgacheffe från Åre Kafferosteri. Passade på att plocka fram en gammal favoritkopp från Arabia. Både bra storlek och snyggt 70:tals-finskt design. Om någon skulle vet namnet på modellen så får ni gärna höra av er.

Som ni säkert har sett så har James Hoffman lagt upp sin framtidslista för 2010. Jag ska själv ge mig på ett försök. Lyckligtvis så har jag ju haft en hel del kaffesump att spå i...

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

One Response to Kicks

Nicke sa...

Porslinet heter "Taika" och kommer, som du skrev, från finska Arabia./Niklas

Använder Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.